Sunday, September 11, 2011

Resepi nasi goreng epal berputar-putar

Assalamualaikum dan salam perpaduan. 

Selama aku dok cuti 6 bulan ni semua makcik pakcik nenek sedara yang bertandang ke rumah mezty tanya 'HANG BILA NAK BALIK? CUTI LAMA KAA?' kira tu lah soalan wajib depa, naik bosan aku nak jawab. tapi kenalah gak kan layanz kang kata kuang hajaq plak hokhok. 


yang buat terkejut bila tiap kali datang rumah nampak muka aku pon ada. padahal beliau dah sedia maklum yang aku sedang berholidei panjang ish tak paham betoi lah. dah tiga kali aku habaq kat dia aku balik yuaitiem september nanti pon dia masih nak terkejut opocot bila nampak aku.heh


kadang-kadang rasa nak tulis besaq2 atas manila kad kaler merah yang aku ni ada kat rumah sampai bulan 9 pehtu lekat kat pintu rumah. biaq sapa2 yang nak melangkah masuk tu terberhenti sat pehtu baca barulah tidak terkejutz kemudian. penat tau nak jawab soalan yang sama berulang kali.


maka kini dah tak payah dah nak jawab soklan sensasi tu semua sebab lagi berapa jam je lagi iolls nak pergi daftar masuk degree!! ewahhh over gittew. alhamdulillah dapat jugak aku sambong belajaq. dulu aku ingat lepas spm mak pak aku nak suroh aku kawin teros kahkahkah. kalau anda nak tahu, aku dapat kos BLS hehehe. BLS tu bukan balas ye, itu bahasa singkatan dalam esemes. BLS yang aku belajaq ni singkatan daripada Berjoget Lantas Semput. curlass nok aku belajar joget-joget. kau ade? kahkah. masa sem 1 ni ada belajar tarian salsa youuu. tak sabar. ballet pun ada tapi elektif lah. iollz tak minat sebab tak rancak hikhik. tapi yang paling best nanti sem 3 waktu kamiorang akan buat praktikal kat kelab2 malam sekitar key el. homaii homaii ngak sabar mak nak teropong hanak2 ikan keli, sepat dan bilis!


%$#^%$&#^$^@!@!$&(^ OKAY TAK HEKSAITED PON SEBENARNYAA!!! aku lagi malas nak balik ada ah. mental aku tak redi lagi nak belajiaq sebab dah dungu sangat berbulan lamanya tak terima ilmu kahkah. rasa nak rendam je otak dalam klorok pastu bilas ngan softlan warna pink. bencik tauu. mana risau pasal bakal rumet, kelas baru, bilik baru angker ke idak aoyoyoyoyoyo. mana aku nak kena hadap  segala benda, manusia, keadaan yg aku tak kuasa nak hadap arghhh pecah kepala otak. makcik yatimah lagi adoii.  dan aku jugak dapat rasa kali ni aku bakal jadik poreber helon. sobs


 


dan benda yang paling aku menyampah ialah aku sekarang dah gemok. ni bukan tipu tapi betoi. aku dah naik dekat 10 kilo sepanjang cuti ni. perut pun dah bulat semacam sampai tinggal 2 keping baju je aku aku masih muat pakai. demm. ni kalau aku berdiri dalam bas, eksen gosok2 perut mesti ada yang offer tempat duduk sebab perut aku dah rupa porompuan bunting lalalala. pastu sejak akhir2 ni aku sensitip gila bila ada manusia2 yang tegur aku gendut depan muka aku. rasa nak kentut cirit je dalam molot puaka tuh biaq rasa sikit hergh. kepada sesapa yang gatal molot nak tegoq aku kata gemok gak, aku dahului dengan ucapan fakyu. tima kaseh.


kepada hampa yang nak pi register esok, semoga selamat pergi dan balik. okbai jangan kata aku gemuk kuehkuehkueh :P :P


4 comments:

JelinaJoli said...

sedekah la lemak kat aku sket. konfem aku tolong ko kurus 10kg

Anonymous said...

gendutttttttt

ramlah melaram said...

kalaulah boleh sedekah betul2 khaannnnnn..dh lama aku kasik

ramlah melaram said...

fakyu anonimuz hahahahaha