Friday, September 30, 2011

Perkara yang mengujakan di yunirbersitiey setakat ini

1. Abang2 engineering

2. Makanan free

3. Kupon aktiviti kolej

4. Bas uitm laluan B

5. Komander kesatria yang comel

6. Nasik goreng tomyam kat gerai the chosen one

7. Suara akak bit bit bila suruh sentuh kad semula

8. Roomate yang cooooooomel sangat hehe

9. Makaroni dekat cafe tepi auditorium

10. Abang jual air dekat dc yang muka macam shah jazle

11. Main hentak hentak kaki macam berkawad dalam lif

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.



ok bye

9 comments:

Anonymous said...

hahhaha no 10 tu btol2..hahahahha

Bella Bell said...

kim salam kat abg jual air tu.. haha~

melle amir said...

ada penjual air muka macam shahs jaszle? fuyoh

ramlah melaram said...

anonimzzzz : kannnnnnnnn......kacak bergaya gituuu


bella bell : amboiii amboiiii tak boleh! :P


melle : serius muka dia ala2 si artis tuh. hensom!

JelinaJoli said...

tingkat 8 yg horror

ramlah melaram said...

hoiii mana ada horror lah!!!

AyuE SurihanyOt said...

serius nak jumpa dgn abg jual air tu dowh..kirim salam sayang kt dia k..

Fazlan said...

ah. abe2 DC yg muke cam Shaz Jazle tuhh... *rembes infinity*

Jelytawati Negara said...

abe kt DC muka mcm shah jaszle? celah mana tahhhh. takde ponnn. -.-'

btw, cantik headerrrrrrr! sangat chantekkkk! hehe.