Tuesday, July 5, 2011

Perkara yang berlaku pada 2 minggu yang lalu

Yang mulia tuan pengerusi majlis, barisan panel hakim yang arif lagi bijaksana, guru-guru serta rakan-rakan yang saya kasihi sekalian.


wehoooo hai anda semua!! mintak ampun kerana lama menyepi sebab sekarang ni tengah bizi dengan hal duniawi ewahh (bajet macam ada pembaca setia :P) oh dan ini entri sepatutnya saya siarkan (amboi) dah lama dah.. siap dah janji dengan nur zaiimah nak hapdet tapi tak hapdet2 lalu bertukar jadik arep malik.


jadi, apa yang berlaku sebenarnya pada 2 minggu yang lalu? jengg jengg jengg *irama saspen berkumandang*





tengok tuuuu.. tengok tuuu.. comel tak cara kekasih gelap aku mintak cerai? siap ada buat smiley bagai pastu ada objek gedik berwarna merah lahh. kelihatan amat romantis walaupun di saat2 akhir perhubungan wakakaa.




amboiiii yelah tu nak keep in touch bagai padahal sekarang ni mana ada tegoq aku pon *ewah emo tetiba* yang dok sebok kacau aku tu si naveen kawan dia hari2 dok HEI DA.. HEY DA.. DA..DA.. grrr tak larat nak layan, oi nur zaiimah!! mai sini bawa pulang suami mu ke rumah! (nur zaiimah dan naveen suami isteri yg sah tapi kawin lari)




beberapa saat sebelum jadik janda, sempat la aku printscreen profile dia. ohooiii kenangan ni wehh. sekarang ni mana ada dah gambar gambit comelku kat tepi tuu T.T




abang2 kerala sibuk bergosip.. kecoh betul. sapa la yang 4 ekoq dok like tu memang kepala dia nak kena ketuk guna tempurung manggis. sebenarnya ada lagi komen2 ni, tapi buat apa nak letak bukan ada sapa paham pon huhu. ni pon aku tak paham, ntah2 sedap dok mengutuk aku apaaa..





seperti biasa si busybody pon menjelma... sekali lagi aku menjerit 'hei zaiimah mari sini ambil kekasihmu!!' *jerit guna mikropon diiringi dengan percikan ayaq lioq* ngehngeh. dan dengan ini aku mengisytiharkan bahawa aku single!! hahahahahahahahaha (padahal memang single pon selama ni) kiranya kat pesbuk tu dah takdak la aku in a relationship dengan sapa-sapa dah lalalaaa.


lepas ni dah taknak lah berhubungan dengan abang-abang kerala ecehh. sekarang ni aku dah merajuk sampai tukar default picture pesbuk jadi rice cooker. heh


hYe @d!9 mH@ny!3z


dulu rasanya dah pernah letak gambaq dia ni kat blog aku. hikhik kali ni jumpak lagi wehooo. tapi ini kali dia siap buat peace lagikk ngahngahngahhh. kepada sesiapa yang pi isi minyak kat petronas parit buntar, anda dialu-alukan untuk berkenalan dengan abang maniz ini. sangat comel orangnya huhu.



ini pula mercu tanda kebanggaan parit buntar. eh takla tipu je ok bye selamat malam zzzzzz kroh krohhhhhhhh


4 comments:

amare amor said...

hang ni gedik santai sungguh naaaaa.
sambung kat shah alam kaaa?

ramlah melaram said...

harusss la gedikz gedikz untuk menjalani hidup. yaar yaarr kat shah alam lagik.

Nur Zaiimah said...

hoi zabedah, aku menjanda awal lagi tau. cis cis cis mari memburu lelaki turki pulak.

ramlah melaram said...

ayuh! merhabaa merhabaa ya sultonnnn