Wednesday, May 4, 2011

Kekasih Gelapku


Ku mencintaimu.. 
lebih dari apa pun.. 
meskipun tiada satu orang pon yang tahuu..
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku..
meskipun engkau hanya KEKASIH GELAPKUUUU~~




amboi kak.. sedap noh suara hang menyanyi. KAH18.. ni nak tanya, hangpa pernah ada 'kekasih gelap' tak? hokhokkk i adew uollszzz......



tak payah nak heran dengan profile pikku aku. memang suka letak gambaq pelik pelik pon. tengok la aku in a relationship dengan siapewww. hahaha beliau lah kekasih gelap aku. maksud aku, memang betul-betul GELAP. da da da sebenarnya aku pon tak ingat sejak bila aku ada hubungan sulit dengan dia ni. wakaka. kalau nak tahu siapakah gerangan beliau nih, silalah baca entri iniew.


profile pikku beliau di pesbuk. hensem kannnnnnnnnnnn. sila jangan terpegun terlebih dahulu. dia ni metcham aku gak, suka letak gambaq orang lain. biasalah, laki bini kepala mereng. oppps

tapi hakikat nya ini lah beliauuuuu. hikhikhik

nama diberi, עטפּ עדאָפּטמה

עטפּ עדאָפּטמה?? pelik betoi nama dia. memula aku tak reti baca. lama-lama baru tau NAUGHTY GUY rupanya harwarwar tima kaseh la noh semah rumet ku yang pandai membaca wakaka.

sekali pandang macam melayu pon ada gak. ngehehe

mandi manda di lautan hindi

kalau nak tau, aku jarang bercakap dengan dia nih. erkkkkkk. padahal letak in a relationship kannnnn..... tapi yang pelik nya laki orang lain pulak yg dok bersembang ngan aku. kan nur zaiimah kannn? sila bawak balik suami kamu..!!:P 

nur.. mm waiting for yaar..!

yang kat atas ni roommate aku punya skandal wakakakaa. beliau sangat peramah hokayy selalu dok tegur aku kat pesbuk lalala. pernah sekali tu aku layan dia baek punyaaa sebab ingat dia nih si naughty guy. boley plak kan tak kenal laki sendirik. hadoiii. lepastu kena marah dengan emma lepas tu baru sedaq tersilap orang.

tak silap aku si naughty guy dengan mamat kat atas ni jiran kot. muahahahaha elok sangat lah tu kann. oh ya lupa pulak nama beliau naveen, dan nama si naughty guy krishnalal :P yaar. depa orang india. kami selalu communicate dalam BM takpon Malayalam. wohoo! cool tak?

dari parit buntar ke kerala. lol

miahaha sebenarnye kitaorang tak serius pon. memain je! huhu. tapi kalau ada jodoh pon kira oke lah jugak KAHKAHHH. tapi yang aku perasan depa ni jenis yang suka dok buat sweet gitu. paham tak? jenis yg shukew panggil orang dear lah apa kejadah semua. aku bab macam ni geli geli sikit tapi memandangkan depa ni dok jauh, bukan depan mata aku, aku pon layan je lah. wakakakaka. dann dannnn dannnn naveen suka panggil orang SAYYANG!! hukhuk geli ususz i :P

lepas tu kalau dok komen2 kat pesbuk style dia mesti ada : letak titik banyak, tanda seru, love dengan smiley kat setiap hujung ayat. contoh macam ni 'heyy da! watcha doin...!:D' 'hey nur..! i mizz yew..!:P' ok sumpah comel. tapi dalam kecomelan tu aku rasa geli bila depa sesama jantan pon dok sembang buat stail lagu tuh! arghhhhhh plis plis plis kamu jangan nakal


oke sekian saja lah cerita saya pada hari iniew. bye! 


7 comments:

amare amor said...

memang gelap sungguh laaa kannn..
takpaaa naa.
muka mcm shah rukh khan tooo

ramlah melaram said...

haha.. boleh feeling hindustan gitteww

amalina pemalas login said...

alin. lepas ni masa kenduri kawen, hang boleh buat tarian bollywood. haha

hemsem bopreng yuu

JelinaJoli said...

kekasih gelap aku yusry kru?? voley?

tasha zulkiefly said...

engsem ah kekasih anda ,, ak na sorang gak weyh ,, soh ah dy cari kan ,, jiran dy yg belah kiri ke ,, =D

Nur Zaiimah said...

weh bongek, hang suka dajalkan aku kan.

ramlah melaram said...

amalina : haha mmg cadang nk buat cmtu pon. lepas tu aku nak jemput hg suroh buat spesel performance


jelina : tak boleyy la. yusry kan cerah gitteww, x brape nak layak opanggil kekasih gelab


tasah : haha boleh je. aku ada banyaaakk rakan2 dari india :D


nur zaiimah : bawak bersabar yek. tak lengkap hidop aku kalau x pekena hg. oleh ittew berhati-hatilah ketika memotong rumput!