Sunday, May 15, 2011

Entri penuh ghairah

Semalam, kite pegi bersiar-siar sampai minyak kering lalu singgah sebentar ke petronas. tiba-tiba ada abang kacak datang dekaaaat sangat dengan kiter lalu tersenyum manja aww. kite ingat dia nak mintak no telepon kittew, tapi rupa nya nak cuci cermin. ohhhhhhhhhh



abang kasi cuci bersih aaarr.. itu taik burung kering pun you kasi kikis 


selepas itu kami pun pergi ke carwash. wengwengwennggg tak sangka kat sini ramai jugakkk jejaka idaman kalbu ewah. kami disambut dengan begitu mesra sekali. buat seketika, saya berpikir adakah saya dikelilingi oleh para bidadara yang begitu menggoda? almost paradiseezzz~~~ 


dari kerana mataaaa yg mempunyai kuasaaa

hai adik manis.. abang manis buat peace kasi sama adik


talking to the moonnnn~ feeling encik marikh

negaraku.. tanah tumpah nya darahkuuuu

ohoi cuba hang tengok gambaq kat atas nih. siap ada reflection muka adik aku lagi tuewwww jeles tauuu.. dah la ane tu siap buat muka macam tengah berlakon video klip. kalau muka aku yang ada kat situ kan best, teros aku bagi dekat MAX247 suruh buat cover album depa. vleyyyyy????


lepas tu tadi kannnn kittew pergi kenduri kawen sedara kittew hikhik. mengantok gila kot nak tunggu pengantin datang, tapi bila dah datanggggg ewah terbeliak lubang hidungku. pengapit dia hansom!!



mintak maap la kamera cabuk, tangan pun menggigil je. tapi yang penting pengapit hensem hokayyyy tapi aku rasa dalam gambaq ni tak hensem lah pula oink oink. malu2 ayam gituuu abang pengapit terbabit, berdiri pun tegak semacam aje. abang ni tentera darat ke? ehek ehek. pengantin lelaki tu pon tak memalu macam beliau roaaaaaaarrrrrrr.


tapi kesian saudara jurufoto dok leka hambek gambaq pengantin, takdak pon gambaq yang ada dia dok posing sekalik. wuwuwuwuwuuu takpalah janji kulit kamu gebu *eh tetiba* meow meow. mata beliau pun sepet sepet gittew hamboi sejak bila aku suka jejantz kulit putih ni??



nasib baik lewww kamera kita tak canggih, kalo tak dah lama kittew kasi zoom 68x kat muka hang. lepastu masa kittew keluar kittew nampak abang pengapit mulut dia tengah berasap. hamboiii geramnya haku tengok rasa nak pergi dekat dia berjabat tangan lalu mintak otograp kat lengan baju kurung. ok dah.



cuba hang tengok budak baju ben10 ni. banyak la jugak gambaq dia aku dok hambek. sebab ape? sebab bila aku usha muka dia terus aku terpikir 'NI DAH BESAQ MESTI HENSOM' kekekeke. syiok gak dok usha budak nih, terasa macam usha peragawan yang hot lalala. tetiba budak ni perasan aku dok perati dia pastu dia dok tenung aku lama2. woii serius seramzz tengok muka dia time tuh, menggoda gila! wakakakakakakaka ni dah besaq mesti jadik pleboi. tak berani aku nak tinguk dia lama2, terus aku jelir lidah dan menyorok. kuengg3.



hamboii bergaya betul si fashionista kecil ini. ala2 rimau gittew. dik, nanti bila umur hang dah masuk 16 tahun baru akak delete gambar ni dari blog hokayyyy... muah muah di pipi kiri, kanan dan celah ketiak mu!


lepas perut jadik buncit sebab dok telan lauk kenduri, maka kamiorang(?) pun pergi ke sepital kerana mahu melawat orang sakitzz. hokayy masa kittew pegi tu ada la dalam 5 famili tapi lepas tu terus jadik errr berapa famili ntah tapi ada la nak dekat 60 orang 0.o  tak sangka pulak dalam reramai tu ada 2 ekor hanak ikan yang sedang meningkat remaja. wuuuuuuuuuu seronot seronot. tak sangka pemili haku ada budak lelaki yang dewasa. aku ingat semua pompuan lalalalalalalalala





HAHAHAHAHAHAHA hambek kau nama glemer aku tuuuu.
kalau nak tau Elin tu nama artis aku kat dalam bilik.
kbye!

6 comments:

melle amir said...

bukan senang nak ada tv show sendiri, kah kah

Noor Idayu binti Azmi said...

cuci mate gittuwwwwww

Road Runner said...

gamba yg first tu ada rupa artis barat la, jason lo kot nama dia. Pengapit perempuan tu sedara awak eh, kim salam kat dia tau =p

JelinaJoli said...

alin tu nama glemer lu time kat marikh dengan abg2 stesen minyak kan?

Fazlan said...

meremssss aku maria membacernyer~~ :D kem salam muah2 kat habang2 yerk nok?

ramlah melaram said...

melle : haha tau takpeee


idayu : yaarr sanagat seronot bila mata dicuci dgn perkara yg kacak


rotraner: oh pengapit pompuan tu sepupu bapak aku. nk kem salam ek? nanti raya ni aku habaq sama dia


jelina : takdew lah alin tu nama glemer sejak azali lageyy


fazlan : hamboi koooo........ sampai merembez erk. nati lah kalo haku jumpe habang tu aku smpaikan salamzz