Sunday, March 6, 2011

minggu untuk para pelajar belajar kembali pelajaran yang telah dipelajari sepanjang berada di institut pengajian tinggi dengan bantuan kementerian pengajian tinggi malaysia


hye uollsszzzhhh. dah lama tak jumpaq kan? dah nak dekat 18 tahun dah. eee windu nyeeeww!! hik hik. titew sekawunk nieyh tengarh c0otieyy.. thapy b0okan b0oleh rylek rylek pown bub titew sedunk menyertai kempen study week sedunia. he he he. lagi 4 hary jewk titew nak finals. lalala

macam haram je kannnnnnn bahasa di atas. horhor. sempena study week yang mulia ini, aku dan rumet sanggup mencemarkan duli pegi ke library sebab nanti kat dalam bilik mesti tak study sebab buat buku jadi bantal kepala dan pen sebagai bantal peluk. hihi

lepas tu kami pun pakai chantique chantique macam pondan lalu catwalk ke PTAR yang berdekatan hauhau. ohyeaaaaahhhhh kami tak pegi library yg dekat dengan fakultiey ittew pown. KAMI PEGI KE FAKULTI KEJURUTERAAN ulang suara FAKULTI KEJURUTERAAN. *sambil buat suara macam akak pengumuman mawar*

aiyoyoyoyoyoyoyo PTAR kat sini panas wehh. dah la masa nak jalan tadi ketiak berpeluh dengan rancaknye. sekali bila masuk library sini pon merembes tak henti henti. *bencik bencik* lepas tu pegi panjat kat tingkat atas sekali hehe lepastu carik meja yang dekat ngan kipasz. best giler habaq hang! aku dok ket tepi kipaz abeh semua kertas berterbangan macam burung peacock cock cock. kat sini ada sorang ja jantan yg tengoh dok baca buku. tapi nampak macam tak best sebab kurus macam ikan bilis. HARHUARGGHARR

pemandangan bila salji dah mula cair. hehe bajet obersi jap

beliau yg sedang menelaah tumblr, sejenis killer subject pada sem ini 

tersipu malu ketika sedang menghafal anatomi kemaluan biawak jantan. 
scrotum, testis, bla bla bla

gigih nya siti adzlin yg bermuka pondan. choiii!

surat cinta buat sahol

he he he ada lelaki tgh tido. aummmm TERKAMMMMM!!!

best best. saiya dan nur zaiimah bajet budak engineering. masa dok panjat tangga kami dok sembang pasal  esaimen calculus, physics bla bla. lepas tu mulut tak berhenti don sebut cos sin tan cos sin tan dy dx dy dx. hoho jangan tiru aksi inniew.

hahahaha online je lebih kat sini. bukan study sangat pon :P lepas tu rasa marah di bahagian buah pinggang kiri bila ada orang buat SHHHHHHHHHHHHH masa aku tengah becakap. arghhhh dia tak tau ka aku sapa? aku ni keturunan pahlawan tau. mana ada orang boleh tegoq aku suka ati mak pak depa. arghhhhhhh lepas tu aku jerit kat depa kata WEII BELAJAQ AHH TOKSAH GELI GELI KAT SINI DAH LA BACA NOVEL LAGENDA ANAK SETAN HAHAHAHA. ok dah. aku tipu je tak jerit pon tapi cakap dalam <3. herher

ini lah kapel durjana ittew. masa aku tenga dok tulis entri ni, si pompuan tu tgh cabut uban laki tu. aww so sweettttt sebab laki dia banyak oban. kahkahh :P

sepanjang study week ni aku rasa rilek gilerr haha. dasar malas setadir gittew lah yeeekkk. lepas ittew jadi rajin sangatt. keje aku dok kemas bilik je. untong le rumet aku dapat teman sebilik yang rajin lagi kiyud macam asparagus celup belacan. muahaha.

chachaaaaanggg!! lawa kan katil aku??


4 comments:

Yong Sofea said...

goodluck exam kak ram ye. :D

Anonymous said...

lawa gila katil.............
klu nak tid0Q mesti kena berenang2 disebalik buku2 ittew.........
har..har..har.....

Anonymous said...

lawa gila katil.............
klu nak tid0Q mesti kena berenang2 disebalik buku2 ittew.........
har..har..har.....

ramlah melaram said...

yong : thanks!

enonimoz : trimas. takyah berenang aihh. menyelam jaa! haha