Thursday, March 10, 2011

Hari pertama menduduki peperiksaan

hey hi hellooooo!! tadi kannnnnnn titew ekzem tao. hik hik. semangat sangat bangun awal pagi lepas tu mandi tak basuh rambut sebab takut kelemumur warna pink tumbuh atas kepala. keluar bilik lepas tu naik rapid kolumpo turun kat depan seroja. okay rasa nya benda ni takyah cerita kot >.> (tiru smiley adila)

okayy dulu masa last sem aku exam dekat faculty jewk, kat dalam kelas yang macam transformer boleh tukaq tukaq jadi dewan yang panjanggggg macam err macamm ish macam pape je lah. kat situ pon ada 3 group je maka best sikit tak sesak-sesak macam sotong carik oksigen dalam tangki taik. tapi sem inniew saya kena exam kat dalam dewan seri budiman yang ada banyakkk kelas kat dalam tu. erghhh. dah la jauh lepas tu nak pegi kena panjat bukit. *bencikk bencikk*

dah la kena duduk kat atas stage. huhuhuhuu rasa macam nak buat persembahan tarian kebudayaan je lepas tu feeling feeling tengah konvo YDPA kasik skrol hekhek. tapi best sebab kiteorang masuk dulu, so boleh curik curik tengok ketas soalan sebelum exam start jyahahaha. masa nak kutip kertas pon kiteorang last last maka boleh menulis lama-lama sikit. tapi tadi dem ahh banyak kot aku tak sempat 0.o rasa macam sesak napas je sepanjang jawab soklan ekk ekk ekkk

menulis dengan jaya nya sampai pen bergegar

lepas tu masa balek singgah fakulti sains komputer & matematik. hehehe. best gila habaq hang jantan kat sana hensem gilaaaaa setaraf abg2 enjinering kahkah :D lepas tu kat sana ada jual makanan yang cocok cocok tu. alaa, yang seringgit satu tu bebola cocok lidi ittew lah. yang jual tu mak aihhhhhhh HENSEM MACAM ARTIZZZZZ sampai aku tergoda nak beli barang jualan beliau. dengan bangga nya aku beli 2 batang cocok cocok. haha

saya beli yang macam ini tapi kaler oren

harap ja yang jual tu hensem tapi rasa dia bluewwkkk macam hampeh. kembang tekak aku bila makan. rasa macam ratah ketam mentah. uwuwuwuwu T.T lepas tu terus rasa macam malas nak makan lalu pegi tengok orang beli nasik kat DC. saiya tengok ja tapi tak beli. tapi ada abang hensem gilaaaaa abang enjinering habaq hang nama dia FAREEZ owowowowowww lepas tu dia mintak no telepon makcik indon yang jual nasik ittew.

kesimpulan daripada cerita ini, saya makan megi tadi dan tinggal lagi 4 subjek je. HAHAHA