Thursday, January 27, 2011

kelemumur warna pink

minggu ni aku rasa macam biol biol sikit. hehe. haram ahh pening otak aku. kalau ikutkan hati nak je aku pegi berendam kat dalam tangki taik mawar tuh. hoh

sebenarnya tadi aku mengantok giler babi kot..... menulis sampai tertido gitteww habis kertas saya basah kena air liur. lepas tu tiba2 tersedar, pegi iron baju yang degil nak tanggal kedut. gosok baju sambil mereng-mereng rasa nak tidur. 

dan tiba-tiba saja nak dengar lagu SM.Salim kat laptop lepas tu terkejut sebab kat katil ada wifi! maka secara tak langsung hilang terus rasa nak ngantok. amboii hebatnya kuasa globalization. hek hek hekkk

okie esok saya rasa nak pegi makan kat shauqi sebab nak tunggu abang snowcap hensem! dan yeah, lepas tu nak singgah koop perindu nak usha abang koop yang tangan berketul2. kuang kuang kuanggg

2 comments:

Yong Sofea said...

memang kalau takde tenet, aku rasa aku boleh mampuih. haha :D

armouris said...

info tentang kelemumur di SIHAT SELALU - Punca Kelemumur Pada Rambut