Saturday, January 22, 2011

kamar beradu artis

Hai warganegara blogger! assalamualaikum dan salam perpaduan saya ucapkan buat kalian. harini aku rasa terlebih gedik sikit sebab tu nak post dua entry dalam sehari. huehehehe. merujuk kepada tajuk di atas (ewah macam surat kiriman rasmi la pulak!), hari ni aku nak tunjuk kat hampa suasana hari raya bilik aku yang sentiasa chantique, kemas dan wangeeee sepanjang masa (padahal bau mcm tulang ayam) hahaha :D

treng teng teng tenggggg.... 


mempersembahkan barisan artis yang menginap di bilik innew. hihihi.. chomel tak nombor bilik kami? 1A-04-12 gittewwww. ni dah tau nombor bilik, nanti rajin2 lah hantar surat ke, poskad ke, kad raya ker. insyaallah kalau tak bizi aku akan balas. saya memang akan melayan segala surat-menyurat dari para peminat :P :P LOLOLOLOLOL



pemandangan di waktu petang. ehauuu kelabu asap gittew. maklumlah kamera murahan kannnnnn. fyi, bilik aku kat tingkat 4. sebab tu pemandangan dia auwww segalanya boleh nampak tauuu. tu belum lagi aku dok kat tingkat 7. lalala



chantique kann? ni tatkala senja gittewww. tak payah pegi tepi pantai, dari koridor mawar pon dah boleh tengok sunset. huahuahua. yang bercahaya meriah sikit tu encik jakel. amboii bukan main lagi tau lampu dia tuhh tapi kedekut bila pukul 10pm je dia padam lampu ittew. huuuuu



bilik aku kat hujung sekali, so sangat lah dekat dengan segala tangki air, tangki septik segala. dari koridor boleh je nampak taik warga mawar berenang-renang dalam kolam yang comel ittew. tapi yang berenang tu taik yang sihat je sebab dia boleh timbul. kalau taik orang sembelit dia tenggelam sebab padat dan tak cukup ruang udara sebab tuan dia tak banyak makan fibre. kah kah kah

bilik yang hujung sekali tu memang suka sidai baju banyak-banyak kat tingkap. huhu

kalau gayut2 telepon ngan mak inilah pemandangan yang selalu ditatap. harhiarr

abang lori sampah

tangga kat tepi bilik. port aku kentut tiap2 hari. wakakaka kantoi :P

kolej mawar tersayang yg seram dan kuat makan duit orang! grrrrrrrrr
ini gambar saya ambil dari luar tingkap. nasib baik kamera murahan ittew tak jatuh! huh.

gerobok saya yang penuh dengan baju kepam basuh 2 minggu sekali


meja setadi yang ntah pape. burok gilerrr. aku pemalas sampai takde usaha nak kasi hias letak reben2, gantung belon kat meja sendiri. sem lepas rajin lah jugak aku tempek segala gambaq kat soft board tu. tapi sem ni harammmmm

ini konon2 runway. tiap hari aku catwalk kat sini wokehhhhh. kelazz gittew. 


amacam uolls? best tak? best tak? hik hik hik. sory takde gambaq katil. cadar saya basuh sebab malam sebelumnye saya terberak sambil tido. lalalala

ok chiaoooow!


2 comments:

Yong Sofea said...

weh ramlah, citelah kekejaman mawar yang suka kasi tatatertib mcm bangang ittew. haha :P

ramlah melaram said...

ok ok. aku akan buat entri sepesel suatu hari nanti. her her