Wednesday, December 29, 2010

surat kiriman tidak rasmi.


Ramlah Melaram
No 19, Jalan Tar Berlopak,
Taman Stoken Hijau,
34200 Kuala Pilahdelphia.

29 Disember 2010.


Menemui saudara Khairul Fahmi Che Mat yang kacak lagi bergaya. Semoga sihat hendaknya saudara di sana.

Saudara,

Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada saudara kerana sudi mengirimkan surat kepada saya. Sebagai seorang artis yang terkenal dengan sifat peramah, sudah tentu telah menjadi tugas saya untuk membalas surat-surat peminat kesayangan. Terima kasih juga kerana sudi menghadiahkan cokelat ketburi blek pores kegemaran saya. Walaupun di saat saya menerimanya cokelat ittew sudah cair, namun ianya tetap cedap ihihihiii so sweet >.<

Oh ya, jutaan maaf saya pinta kerana terpaksa menolak undangan makan malam bersama saudara di ABC Frado Sec2. Sorry ye, saya busy sangattt. Biasalah, nama pun artis kannnnnn.... macam tak tau pulak :P Tidak mengapa, lain kali awak boleh ajak saya tapi kena tunggu turn lah sebab ada ramai lagi VVIP dan die-hard-fansss saya yang nak belanja makan!

Oke lah bye! Tujuan tulis surat ni nak cakap thaks ajeeeeee hikhik. By the wayyyyyyy, kamu sangat tegap uollllsssssssss. Berketul gittew awww apa rahsianya? lalalalaaaa. 


Yang tidak benar,
Ramlah Melaramzzz.


P/S : 0122018774 miskol tauuu. nanti titew mcj mcj ehh

























HAHAHAHA berangan je lebih. tiba-tiba rasa cedih gittew sebab terjumpa blog awek KFCM. hahaha tak jadik tauuu i nak pegi mengorat beliau. aaaaa larikkkkkkkkk :P

5 comments:

JelinaJoli said...

er..............
adakah vvip tersebut tersebut termasuk bung karno dan bung mukhtar?

assayid syuhada said...

hihi.beliau dan awek beliau sangat kyut uolls.

ramlah melaram said...

jelinah : uihhhh x main la abg2 bung itteww kahkah

tireh : ye kiyuuuuddd cangattt.. mcm i

Ninie said...

sabar k kak ram.adik ninie owez sapot kak ram.yeaahhh

Yong Sofea said...

oh ramlah ai pun rase sedih bila jumpa blog aweknyaa. haha :P