Sunday, December 5, 2010

Kena Tek

wah wah apa khabar uolls.. dalam kepala otak aku ni ada metcham metcham benda yang nak di-belug-kan, tapi satu satu dulu lah yeee kang terpengsan la pulak aku nak menaip segala benda.

okie tadi saya tengok kat shoutbox ada terdapat seketul ugutan dari aziluz hihi dia suruh aku buat tag apa ntah tapi biasalah aku kan pemalas gitteww hutang tag memang berlonggok macam timbunan spender tak basuh sebulan. oleh kerana saya takut gilewwwwrzzz dengan ugutan beliau, maka saya nak buat lah sekarang. hek hek hek :P

i. Award apa ntah untuk blogger yang kiut kot :P


1. berikan nickname untuk saye?? 
- run aziluz (nama pesbuk beliau hehe)
- nur zuliza (nama jika diterbalikkan dari run aziluz. nama betoi dia kot :P)
- cik kasut crocs. hehe saje bagi niknem untuk beliau sebab aku perasan header dia slalu ade pic kasot keroks :P


2. ucapan untuk pemberi award?
terima kasih daun keladi, terima kasih daun pandan, dan terima kasih daun sireh. jika baik hati marilah tag aku lagi tapi kena tunggu lama sikit baru aku buat sebab aku malaz hehe.


3. berikan 6 artis, singer, group or band yang korang minat?
- the beatles
- tan sri sm salim
- ziana zain
- nsync!!!! woah woahhh
- kumpulan kristal haha
- bandi amuk yeahh yeahhh


4. bagi award ni kepada mereka yang bertuah
http://iwritelikecrap.blogspot.com/
http://bitter-sweetales.blogspot.com


ii. Coolest Blogger Award



thanks kina sebab kasik award hak hak. rasa macam artis dah bila dapat macam2 award ni. amboi amboi amboii coolest blogger gituuu! okie award ni ade pulak syarat-syarat nye uollss... mari kita lihat apakah syarat itteww. jeng jeng jeng


1. buat satu entry dan letak pic award nie dalam entry dan link kan ke 

2. letak award nie kat sidebar beserta link ke  http://kimicnol2203.blogspot.com 
 
3. jawab 2 soalan mudah.
  • ape benda paling cool dalam hidup korang??
  • siapa orang paling cool pernah korang jumpe??

4. tag 3 orang blogger then bagi tau mereka yang terkena :)

okie dokie. sekarang sesi press conference dengan cik artis ramlah melaram pulak. lalalaa
 
1. ape benda paling cool dalam hidup korang ?
benda yang paling cool dalam hidup aku sudah tentu lah kipas angin dan ekon. hak hak hak. cool kan maksud nye sejuk, maka aku berpendapat bahawa benda benda ini sangat cool dalam hidup aku. bayangkan kalau kipas angin dengan ekon tak wujud kat dunia ni. sudah tentu ketiak anda merana hua hua hua. oh ye lagi satu, AISKRIM MAT KOOL! cool giler habaq hang!

2. siapa orang paling cool pernah korang jumpe ?
ahhhhhhh tak tau! maskot ais krim mat kool kot. beliau sangat cool sebab sanggup berpanas dok kat dalam maskot monyet ittew. walaupun berpanas, tetap cool kannnnnn
 
dan saya mahu tag :
http://amalinasahaja.blogspot.com/ *hai amalinasahaja saya ada berhutang seketul tag dgn anda :P*


iii. tag yang dicuri kemudian ditag kepada orang hek hek

thanks jugak untuk anak muar sebab tag kat saye! hihiii jahat ye anak muar pegi curik tag ni kat cik 18 :P :P


1. apa benda paling penting dalam hidup anda?
sudah tentulah kad pengenalan saya hehehe. walaupun ic aku dah terbelah tiga, beliau masih berharga uolls. kalau takde benda tu, hidup ibarat orang gila menari zapin sambil menunggang basikal kerana tak tentu arah. sekarang ni semua urusan nak guna ic lagi satu kalau aku takde ic nanti pak polisi nangkapin gwe bilang aku itu pendatang indo tanpa ijin hekhek

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
beli makanan lah ape lagik

3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
aku ingat nak buat majli resepsi aku dekat tepi tangki taik indah water la. lepas tu tema nye mesti lah najis kannnn.. baju pengantin mahu warna kuning cirit, tetamu pulak kena pakai warna ala2 cokelat tahi :P menu pulak nasi beriani sembelit, ayam masak merah taik berdarah & acar buasir

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
 yaa.. sedang dilamun cinta dengan encik esaimen yang gedik gedik

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selagi hayat dikandung badan. chewaahh

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
life the malaysian style. tak tebal mana pun, tapi dah seminggu beli tak habis habis lagi baca :P

7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dua dua kot. anak mithali gittew *pengsan mak pak aku bila baca ni hahaha*

8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
bakal suami saya. hihihi

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
eh tak la. kucing aku yang basuhkan
 
10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
kampung halaman suami tercinta

11. pilih salah satu, peluk atau cium?
dua dua 

12.beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
- beliau orang johor
- seorang lelaki
- mempunyai 2 lubang hidung

13. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
- hey jude
- dear god
- ye qu
- you
- tentang seseorang :P

14. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?

7 comments:

Yong Sofea said...

oh ramlah. aku sangat terharu aku telah ditag uolss!

amalina sahaja said...

hai ramlah melaram. memang anda berhutnag sebuah tag dgn saya. haha

sopy pelangi said...

heyy ramlah , tengs sudi tag sopy yehh :)

K I E R A said...

omaigod, telah di tek -.-

thnks, btw.

msmoonlightdim said...

thanks :)

JelinaJoli said...

remlah! gua tak betuah ke!!!!!

ramlah melaram said...

para peminat : sama sama :D

kak jelina : alamakk jelina uoll pon nak jugak ke? oke oke nanti ade tag laen yg bakal menjelma