Saturday, December 4, 2010

esok i kena naik mahkamah uolls

amboi amboi amboii dah jadik lumrah artis gittew kena naik turun court. court yang saya maksudkan ini bukan court main badminton atau courts mammoth ye, ini court gedik-gedik kolej mawar. sebab apa? sebab saya ni sangat tertib orang nya sampai dapat tatatertib DA DA DA..

esok perbicaraan i pukol 9.30 pagi noks.. ganggu je hari minggu orang tauu. aku nak tidoq lama-lama pun tak boleh auuw auuuw tensen nye rasa macam nak panjat pokok betik je sekarang lepas tu pegi petik buah durian.

dalam surat pertuduhan tu dia kata esok boleh pegi pakai baju kurung atau baju kebaya sahaja. wahhhhh sekarang ni terus runsing taktau nak pakai baju apa kebaya ke kurung, kebaya ke kurung, kebaya ke kebarung. rasa macam nak pakai ala2 Siti Nurhaliza gittew tapi nanti tiba tiba pulak aku jadik tumpuan ramai. hek hek hek

cindai lah manaa tidak terhias.....
esok nak pakai cantik cantik ke buruk buruk? kalo pakai chantique nanti bole goda-goda pakcik mawar hehe lalu dapat diskaun bayar denda keran terpikat. tapi jika pakai selebet pun okei jugak nanti diorang tengok kesian tak sampai hati macam budak tiada duit lalu tak payah bayar langsung. KAH KAH KAH :P

oh ya esok ingat nak pakai spek mata lalat la lepas tu pakai shawl lilit kat kepala longgar longgar sampai terlondeh nampak jambul di depan. baru lah kelihatan seperti ARTIS kannnnn baru nampak vava'z bak kata kekasih gelapku rahul.

pesen artis malaysia kalo pegi court :P
haha cam bodo je. anda semua doakanlah akan berlaku miracle kat aku esok. ewahh. semoga aku tak payah bayar satu sen pun walaupun kesalahan ada bertimbun. lalalalalaaaa


p/s : nantikan entri seterusnya. cik ramlah melaram flirting dengan waiter kedai mamak








4 comments:

amalina sahaja said...

muahaha goodluckkkk :D

Yong Sofea said...

aku punya pun 9.30!!! wahahahaha. aku decide nak pakai yg buruk2 lah. biar pakcik mawar simpati. kehkeh.

twinkle twinkle said...

ahha semoge berjaya :D

JelinaJoli said...

try pesen ladygagah mesia si alyah tuuhhh