Friday, December 24, 2010

cuti pertengahan semester atau di dalam bahasa inggeris dipanggil mid-sem break

Assalamualaikum wbt.

Dalam tidak sedar, sudah lima minggu penulis telah menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar di UiTM Shah Alam. Segala rintangan yang muncul di sepanjang bulan pertama semester kedua ini telah berjaya penulis tempuhi dengan hati yang tabah. Alhamdulillah. 


sekadar gambar hiasan


HAHAHAHAHAAA comel tak interodaksyen aku? tiba-tiba rasa macam menulis artikel dekat majalah Dewan Siswa lah pulak. hihi :D

ohooo hoii ni nak habaq kat hang aku sekarang tinggal sorang-sorang je kat dalam bilik, rumet aku SEMUA dah balik. huaarghhh dah la bas aku pukul 11.45 malam nanti! entah ape la yang aku nak buat kat dalam bilik nih sorang. kalau ada depa, at least boleh la ajak joget joget sambil letak baldi di atas kepala dan kupas kulit nanas dengan menggunakan pisau potong kek. heh.

barang-barang aku pun tak siap kemas lagi ni haaaaa... taktau nak bawak balik ape. baju kotor semua dah basuh, so macam dah takde pape je yang nak dibawa balik. hihii. oh ya, terlupa. kena bawa balik esaimen ya kawan-kawan. tahi betul bila taim cuti kena buat kerja =.=

ok bye. nak cakap tu je. selamat bercuti rakan-rakan! tak sabar nye nak melayari internet dengan internet yang laju umpama najis kena flush he.. he... he....

1 comment:

Ajie Mohd Tahir said...

hahaha.lbih kurangla.housemates sume dah balik.