Tuesday, November 23, 2010

pengalaman bermain salji di negara amerika

Hei Da..

rimau tersepit sedang menyodok salji

ayyoyoo sem baru sudah setat, tetapi agak tidak best kerana bilik saya amat tinggi iaitu di tingkat 4 ya kawan-kawan kerana mendapat tatatertib oh bongoknya kipas tak cuci pun mau tatatertib tahi betul. DAH LA DAPAT TINGKAT 4, PALING HUJUNG PULAK TU MALAM MALAM NAMPAK SIAP BOLEH NAMPAK ICITY HAKTUII KALAU BOLE NAMPAK TUGU NEGARA TAKPE LA JUGAK =.='

da da da nak turun pegi koop pun ketiak dah basah, memang sekarang ni perlu bawak bekal ubat ketiak dalam beg kalau mahu pegi mana-mana hihi. bilik saya kat tepi tangga malam malam ade je minah dok bertenggek gayut ngan boipren. heh. tandas nye pulak mak aiiii sumpah nak termuntah bila masuk, eEeEeEeE geli gittew uolls kotoq nak mamposz karat sana karat sini tekanan air rendah nak berak pun takde mood.  aku sanggup turun level 2 semata-mata nak berak kahkahkah. dekat shower takde tempat sangkut towel, paip air kat dalam jamban pun banyak macam dah dimakan anai2 hohohohooo aku rasa macam duduk dekat flat yang terbiar selama 18 tahun je da da da da..

da da da semalam dah start masuk kelas aiyoyo aku lost gilaa masa Law 3. aneh aneh betoi hekhek. kepala otak aku masih dalam mood holiday so beliau kurang berfungsi lagi buat masa sekarang. dadadadadada malas la nak cerita pasal kelas mari bercerita tentang beg dan kasut baru klasmet saya. kahkahkahhhh. awat tak teaww depa semua dok pakat beli barang baru ishhhh aku pun nak gaktapi takdak duet hihi kena tunggu elaun masuk la camni hihihi :P

oh ye aku ni sebenarnye kempunan gilaaa nak bukak pesbuk nak tengok perkembangan laki aku kot kot la dia curang ke hape tapi yang aku meluat sangat BILIK AKU SEKARANG TAKDE WIFI HUARGHHHHHHHH aku boleh mati kutu tau tak kalau tiada internedddth. sape2 yang baik silalah sedekahkan seketul berotben kepada saya huhuhu nak nangis niii T____T sekarang ni pun aku tengah online kat library hehe tapi paham-paham je la kan pesbuk haruslah kena block di sinniewww lalu aku mana la nak dapat bukak.

ooo ada lagi satu cerita. kat sini sekarang aku taktau la ada benda apa tapi ada macam pesta bersokan ke hape ntah. so ada la antara depa yang menginap kat kolej mawar gitteww aww aww dah la jantan uollss muahahahaa. kira kalau bukak tingkap bilik aku tu, menghadap dengan tingkap bilik budak2 jantan tu la hahaha... so buat masa sekarang ni depa lah hiburan menggantikan encik internet :P tiap malam aku setia tunggu kat tepi tinggap semata-mata nak melambai-lambai ke arah mereka hekhek gatal tak gatal tak. paling best kalau ade yang dok melepak kat tangga tak pakai baju auu auu badan tough gittewww. biasa la dan nama pon atlet kan :P


tapi takde la macam si sazali samad ni... yang ni dah menakutkan dah badan macam orang telan tong gas  je kahkah. tapi yang tak best nye diorang duduk kat sini sampai 25hb ni je lepas tu dah takde dah :( 

okey dah tak larat nak menaip dah kat sini bunyi kibod aku je yang bising dok ketuk ketak ketuk ketak satgi orang pun naik pelik ngan aku hihi. okiee nanti saya update lagi jika terjumpa dengan sumber internet. muhahaha babi! eh silap, babai!

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tudia tingkat 4 tuuu..

ponat mendaki haha

LATEST ENTRY

PUTUS CINTA?

ramlah melaram said...

da da da dah la takde lift saket kepala lutut teawwww

assayid syuhada said...

bilik aku hanya nampak pokok serta kereta yg lalu lalang tnpa boleh melihat pemandunya.

Ninie said...

heh kuruslah kak ram nti. aww gojesss

ramlah melaram said...

syuhada da da da : ayoyoyo kereta tanpa pemandu gittew adakah kerata ittew dipandu hantu? dengdengdeng

ninie : selulit pun bole pecah pecah gittewwww hihi :P

JelinaJoli said...

bukankah after ofis hour fecbuk d unlock? ko nihhh