Sunday, November 28, 2010

luahan hati wanita separa jantan

 
hai hari ni mood saya umpama mangkuk jamban yang bercahaya disirami dengan najis cirit tetapi dikilatkan semula dengan kuasa pencuci harpix


saya juga gembira kerana sudah tidak sembelit macam dulu lagi hihi hebat kan tanpa makan betik atau pisang sudah mampu meneran dengan lancar hanya minum jus mate5 yang sudah expired sahaja. yayy


oh myy bosan nya hidup saya ketika hujung minggu terasa bagaikan inti karipap yang hidup di dalam karipap apabila digigit baru boleh melihat dunia luar dengan syarat harus memakai stoking berwarna kelabu dan sedikit merah.


dan ya penguasaan bahasa malayalam saya bertambah baik ececeh perasan je padahal suka lelaki indon tapi taknak mengaku lalu tertelan koko crunch masa sarapan pagi seterusnya dikejarkan ke kedai tayar yang berhampiran untuk mendapatkan rawatan buang selulit di celah ketiak.


masa zaman purba dulu penduduk dekat Italy guna daun kari sebagai duit. amboi amboi amboi kaya gittew uolls pergi membeli-belah hanya membawa daun kari sahaja dan jika terlupa terletak daun kari di dalam masakan. kan dah membazir tu. dompet diorang pada masa tu pulak lazat je asyik bau kari sampai rasa nak jilat. yummm!


sebab jiran saya suka bermain kasut roda, saya rasa nak hadiahkan beliau set pinggan mangkuk percuma yang kita dapat masa beli sabun DAIA tu. lepas tu nak kasik mug free beli ubat gigi Darlie. eh kkamu jangan lupa ambil cangkul dan korek tanah di belakang rumah kamu ya lepas tu suruh kucing peliharaan kamu tanam taugeh guna spanar. pasti berjaya di akademi fantasiaaaa


kenapa sekarang ni rasa makin cepat je duit habis nak beli baju baru pun rasa serba salah sebab nanti duit habis macam mana nak letak duit kat dalam alat penimbang nak tengok berapa berat badan dan bilangan tulang di kedua belah kaki. saya pun sekarang takut nak makan nasik sebab ada dengar cerita yang nasik tu sebenarnya diperbuat daripada padi. wah sungguh tak sangka ya! saya ingat nasi ittew berasal dari beras.


keluarga di kampung berpesan supaya belajar rajin-rajin tak kira dimana sekali pun termasuk lah ketika panjat pokok kelapa. jika ada kelapangan haruslah membaca buku untuk menjana kepala otak yang makin berkarat akibat meratah perencah megi setiap hari. kenapa ayat susah nak faham macam keling ni? ah lantaklah janji aku reti naik basikal tak macam hang nak dayung sampan pun taktau nak kena gak guna senduk kacau dodol.


sebab sekarang ni tiap hari hujan lebat beserta dengan kilat petir yang dahsyat, saya menjadi sakit tulang. yaa urat dan tulang saya sangat jahat kerana mereka suka buli saya tiap kali hari hujan. ala-ala nenek tua gittew tapi saya lagi vogue kehkeh mungkin kerana mengamalkan diet pisang dan ikan kering agaknya.


oke sebenarnya aku nak pegi icity sabtu depan WARGHHHHHH nak pegi tengok bakal suami yang tak jadik plis plis plis kamu jangan nakal ayuh temankan saya mahu mintak autograf beliau dan naik pentas nyanyi bersama wahhhhh pasti masuk majalah mangga kan?


5 comments:

Anonymous said...

da da daaa..ayat kamu mcham keling

amalina sahaja said...

hahahaha sumpah lawak. ingat ape la tadi. haha

assayid syuhada said...

adakah merapu lawak merupakan kepakaran anda??

Yong Sofea said...

haha! apalah kau ni. :DD

ramlah melaram said...

da da da daaa