Monday, October 11, 2010

video terbaru ariel peterporn & luna maya. WOW!

hihihi tiba-tiba aku rase macam takut je nak melayari internet hingga lewat malam. sebab tadi mak aku takutkan aku, beliau kata HAAAA APESAL SUKE TIDO LEWAT? KO BUAT LA KANG JADIK MACAM SITI BALQIS BARU TAW. ayoyo mak seramz uolls dah la bila tengah malam selalu je dengar bunyik pelikz2 tapi buat bodo je lalu meneruskan aktiviti melayari internet dengan selamba hingga pagi esoknya.

grrr grrr aku dah la penakut okey lepas ni tobat taknak berlegar-legar kat fesbuk dah sampai tengah malam. oh ye, ini cerita siti balqiszz buat sape sape yang tak tau. dalam paper harini ade cakap jin yang kacau dia dah kena tangkap. wow. 12 ekor semuanya. tak tau la dah tangkap habis ke belum. kuikuikui. okey meh tengok sini kalau nak tengok jin yang dah kena tangkap lepas tu kena kurung dalam balang simpan kuih raya. tapi yang ni jin yang sebelum ni tau, 9 ekor semuanya. hoho macam lawak la pulak tengok kat dalam balang tu. macam sarang hamster pun ade gak. koikoikoi

dan seperti yang dijanjikan, terimalah video luna maya & ariel peterporn. LAYAANNN.. khas untuk anda yang tak sempat tengok video mereka yang sebelum ni sebab tak sempat download, taktau nak carik kat laman web 3gp yg mana atau mungkin dah kena padam kat internet :P




BEST KAN KAWAN-KAWAN?

2 comments:

assayid syuhada said...

ohho.study smbl dgr lagu ni mmg layannnz.

JelinaJoli said...

kau penasaran ke stoken?? hahahhahah!