Thursday, October 28, 2010

I heart Kerala boi

hei Da... ingat lagi tak pasal mamat dari india yang perasan suke letak gambar artis hensem tu jadik profile pikku? nah, aku dah approve beliau *yayyy* memperkenalkan KRISHNALAL KAI..

soooooooo kiut hi hi hi
nah hambek kau beliau minat kim bum habaq hang. alolo takleh nak comey lagi kaa?? tak sia-sia aku approve dia teaw, beliau ni sangaaaaaat peramah hihi. enjoy gila babi main komen2 dengan dia sampai rahul pun jeles. warghahaha
gambar banjir? atau rumah air? hihi
bila dah approve, mesti la kita harus view gambar dia kan. hehehe (biasa la misi mencari anak ikan uolls). tiba-tiba gambar banjir ni jugak la yang aku gedik pegi komen 

sila kelik utk rasa lebih terpesona
hehe aku bajet la komen dalam malay beliau tak paham. sekali da... terkejut beruk bila dia komen dalam BM. ewahh foreigner pun nak join BULAN MENGHAYATI BAHASA KEBANGSAAN KE? :p

chomel tau nyah dia tulis dalam malay. mula-mula aku ingat tok nenek dia ni orang malaysia, takpun dia ada koleksi Kamus Dewan dengan Oxford Fajar rupe nye dia guna google translate ajoo.. satu usaha yang baik :D

dah la chomel., kiut pulak tu. suka tau letak smiley dekat setiap komen dia. hihi ni yang rasa nak buat adik angkat ni walaupun dia lagi tua dari aku. oh ye, beliau ni dulu satu sekolah dengan rahul. eee rasa malas la nak layan rahul sekarang, semakin gedik uolls. lagi best kawan dengan Khai ni aww aww. rahul pulak sekarang ni asyik emo je, heh. lepas tu propa cakap nak datang Malaysia. eleh nak tarik perhatian nunu lah ittew wahuwahu.


da da dadadaa.. hansomkan uollss. tak boleh menatap wajah beliau lama-lama nanti boleh pengsan



sekarang ni nak conteng-conteng wall pun kena guna bahasa baku. baru senang nak translate ye tak? tapi yang tak best kenapa la dekat google translate takde bahasa tamil/malayalam. kalau tak boleh aku eksyen kat depa nih aku teror spiking tamil hihi.

he's mine! alllllll mine!
okay gedik kan caption ittew. sekarang ni tengah berlawan dengan aina & imah, tengok sapa yang dapat mamat hansom ni. sape kalah dapat rahul wakakakakaka.

dan beliau kata orang selalu panggil dia KANNAN! Kannan dalam tamil maksud nye sweetheart wah wah nickname dia pun dah mengancam apatah lagi orangnye warghhh grrrr.


hehe comel kan? good night jadik baik malam. sweet dream jadik mimpi manis. oh ye, harini aku dapat lagi sorang kenalan dari India! nama dia Saneej Kai hihi sangat baik dan english dia wow mantop. diorang tak main la da da da dadadadadadada.

ok bye! nak mimpi kannan.. hihi

10 comments:

Ninie said...

senget lah hang nih -.-

amalina sahaja said...

google translate hebat gila. hahaha

ramlah melaram said...

ninie : i masih normal okayyy hihi

amalina : yeaa sgt hebat. syukur gila sbb bliau wujud

Nabel Aziz said...

HAHAHAHA.Terbaik dari ladang nyahhhh! hihi

Nabel Aziz said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

saya suka!!!

JelinaJoli said...

hahahahhaha!
google translit ke wey????

ramlah melaram said...

nabel : hehe

anonimuszzsh : hey siapa anda? nunu kah?

jelina : yep gugel translitt. hikhik

Anonymous said...

nunu lagiii kiyut daripada kutty..

itchaa said...

haha memang terbaek la!