Tuesday, October 19, 2010

Happy Birthday JO!

19 OKTOBER
hihihi hai uolls. nak tau tak, hari ni birthday JAAFAR ONN hihi jom ramai-ramai serbu fesbuk beliau lalu mengucapkan selamat hari jadi maaf zahir dan batin sekian terima kasih.

kalau aku cakap aku ni fan Jaaafar Onn mesti ramai yang gelakkan aku kan. ingat aku main-main kot. helooo beliau ini sangat chomel tahu dah la dulu membesar dengan cerita-cerita yg jaafar onn berlakon. homaigooood best giler kot tengok cili padi JO jadik cikgu jaafar. hik hik hik lepas tu kalau bulan puasa selalu tengok riang ria raya nestle cornflakes JO jadik pengacara hihi comel gittew beliau buat kueh raya.


beliau ni artis yg versatile tau boleh berlakon, nyanyi. berjoget, pandai masak, jadik pengacara, deejay hah ape lagi kau nak. JO suke melaram walaupun dah berusia, suka pakai chantique-chantique & voguedevasss gitu kalau baju takde labuci, color tak striking tak sah. aku suke tengok dia pakai baju melayu sebab woahh pasti sedondon dengan kale songkok aww aww. so sweet...

just so you know, masa nak buat baju yang beliau pakai kat atas ni 6 batang jarum jahit patah uolls. sebab ape? sebab leceh kannnn nak tepek2 lace lah bagai kat baju ittew. tapi bila dah siap taraaaaaa meletopss kau haa chantique kan i pun tengok suke lalu bercadang nak tempah baju camni gak untuk buat hantaran bagi kat laki aku nanti.

besfren beliau pulak akak rohana jalil ni haa pegi mana pun asyik bersama. dia ni aku tak sure penyanyi ke pelakon HAHA lantak kat dia la bukan aku minat pun si rohana jalil ni. tapi selalu keliru antara Rohana Jalil dengan Rosnah Johari si penjual asam pedas. keh keh oh ye, Ramlah Ram pun rakan seangkatan dengan diorang jugak lalalala. p/s ramlah ram ye, bukan ramlah melaram.

dan salah satu fakta menarik tentang JO ialah... beliau minat giler dengan BUNGA MATAHARI. haha aku pernah baca URTV tahun bila ntah, kan ade ruangan artis & kediaman. masa tu keluar cerita pasal Jaafar Onn lepas tu adelah gambar-gambar dia tunjuk rumah dia. mak oii ni nak habaq hang hiasan dia boleh kata semua mesti nak bermotifkan bunga matahari. langsir, kusyen, carpet, frame gambar semuaaaa bunga matahari uolls. ok kantoi dulu aku peminat setia UrTV :P :P

orang selalu kata JO ni jenis yang awww awww gittew. amboih sedap nye cakap lembut-lembut dia pun siap dah ade anak cucu tau! yang jantan macho badan ketul-ketul kat luar sana dok kutuk orang pondan ntah2 diri dia sendiri pun mandulz. oppps! yang muka hansom hansom pun bukan boleh percaya sangat sebab ada antara diorang yang bernafsu kat kaum sendiri auuumm auumm. okey ni sesetengah je, bukan semua paham. ngehngeh

okay malas nak cakaap banyak-banyaak dah, kepada uncle abg Jaafar Onn, SELAMAT HARI LAHIR DIUCAPKAN SEMOGA SEHAT TUBUH BADAN MURAH REZEKI DAN SAKSES SELALU HIHI dan cepatlah kawen lagi. I Lap Yu muah muahh

yours truly,
Peminat Setiamu yg Chomel.


saya dah wish kat beliau, anda bila lagi? hahahaa





5 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

cite cili padi best!

JelinaJoli said...

cikgu jakpar!

mia bouvier said...

yeap.JO the legend. :)

bla.bla.bla. said...

cili pada serius best., hahaha

ramlah melaram said...

hihi mesti la best sbb ade cikgu jakpa yang chumilzzzz