Sunday, August 29, 2010

spender reput dan terbiar tanpa tuan

heloh. rajinkan aku apdet 2 entri pada hari yang mulia ini? gegegege.

amacam tajuk entri kali ni? anda terpegun tak? terpegun tak? mesti tak terpegun khannnnnn.. takpe, mari saye buat anda terpegun seketika. jeng jeng jengggggg....


MEMPERSEMBAHKAN...

objek aneh di tengah jalan. apakah ittew??

TAK NAMPAK YE? KEJAP. JOM KITA ZOOOOOOOM IN!!! (jerit ala2 aznil nawawi cam kat dalam macam2 aznil)


masih tak nampak lagi? sah. anda memang rabun. sila zoom sendiri. malas aku nak layan. hoho


ye adik-adik. dah dapat jawapan kepada gambar ittew?? bukan. yang tu bukan gambar tulang penyu mahupun alat bantuan pernafasan bagi seekor ikan paus kale biru. ini ialah sependar ye adik-adik. SEPENDAR atau dalam bahasa kampung nye seluar dalam. ye, saya ulang. SELUAR DALAM, BUKAN SELUAR LUAR YEEEEEE.

kahkahkah sangat kelakar okayy bila tengah syiok syiok jalan lalu terserempak dengan encik spender yang terbiar ini. at first aku tak perasan pun kewujudan beliau, tapi bile NUR ZAIIMAH AWEK AHMAD ELLIF cakap yg ittew adalah spender TEROSSS aku jadik ghairah tak semena-mena. ghairah di sini tak membawa maksud peningkatan tahap nafsu syahwat ye, ghairah ittew eksaited okayhhh. :p

melihat kepada kondisi encik spender ittew, rasa sayu tetibe. kesian kat beliau. terbiar kat tepi jalan, badan dah makin mereput, getah dah longgar2 sikit, kembang semacam je. euwwwww HAHAHA. terlintas dalam otak, milik siapakah spendar ittew? yang pasti pemilik nye seorang jantan. hohooo dan yang paling pelik, macam mana boleh sesat kat tengah jalan? dekat-dekat dengan kolej wanita pula ittew. wiwiwii 

malang nye, aku tak sempat nak interview encik spender tu lebih lebih. yang aku tau nama dia Byford dan size L kot lebih kurang. kuangkuangkuang.. warna, errr entah laa.. aku pun tak sure. nanti lah aku pegi interview lagi skalik. lepas tu aku buat teros karangan autobiografi AKU SEORANG SPENDER.

dan pesanan kepada anda yang membaca, PELIHARALAH SPENDER ANDA SEBAIK MUNGKIN DAN JANGAN LAH MENDERHAKA KEPADA BELIAU DENGAN MEMBUANGNYA DI MERATA-RATA.KENANGLAH JASA BELIAU SELAMA INI, DAN INGATLAH TANPA SPENDER SIAPALAH KITA.OLEH ITTEW SAYANGILAH SPENDER ANDA SETIAP HARIIII...VITEGEN. okay silap. haha bye!



1 comment:

MR. MIND said...

dia berak tepi jalan ritu, x ingat nk pakai blk, hahaha