Saturday, August 21, 2010

shuffle milikku, zapin milikmu

helu helu helu.. apa khabar peminatku sekalian. mintak maap la sebab artis pujaan anda ni dah lama tak updet blog. HORHORHOR. kesian kat anda semua kan, tak tau pun perkembangan semasa i. biasalah artis kan selalu bizi :P

YAYYY! pertama skali aku nak melepaskan angin kentut tanda lega sebab esaimen critical thinking dah berjaya di-submit dengan jayanya. herherher. tapiiiiiiiiiiiii still tak boleh nak berjoget-joget gembira sebab banyakkk lagi esaimen+forum+test yang bakal menjelma. grrrrrr banyak betul dugaan, halangan, cabaran dan rintangan yg kena jugak aku tempuh sebelum dapat balik cuti selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.

oh yeee.. AKU DAPAT TATATERTIB YG KE-2! omaigodddd best nyeww! best nyeeew! wahai kolej mawar, bagilah lagi ek. sesungguhnye tatatertib tu ibarat sebuah penghargaan bagi aku. tanpa tatatertib, siapalah ramlah melaram di uitm ini. hekhek

dan.. dann.. baru kejap tadi sesuatu yg menggemparkan telah berlaku! NAK TAU TAK RUMET AKU TERJUMPE SEKETUL TAIK MANUSIA DEKAT TOILET EUWWW EUWWWWW TAIK DIA TERCICIR KE HAPE??? hahah, sangat gelirr okacyhh. aku teringin nak pegi tengok, tapi malas la pulak sebab takut tak dapat tido malam sebab asyik teringat kat encik tahi terbabit. hihi comelnye panggil taik sebagai encik tahi. terfikir jugak aku, zaman sekarang ni ade jugak manusia yang tak tau cara nak berak dengan betul ye. takpe lah, nanti aku post-kan sebiji entri khas tentang cara berak dengan betul, mudah dan berkesan di tandas cangkuk/duduk.

sebab aku tak pergi ziarah serta bertanya khabar kat encik tahi tu lagi, aku bayangkan je la macam mana keadaan taik yg tertinggal/tercicir/terjatuh tanpa disedari ittew. hihi



dah.dah. aku taw aku lukis tak chantek, so jangan gelak. oh ye, kat dalam gambar tu, yg dalam petak tu, kale kelabu tu, yang tu bukan nombor 181 ye. yang tu jamban -__- sangat pengotor ye.. entah sape la yang membuat onar kat dalam jamban tu. haha..

owww lagi satu, SEMALAM AKU NAMPAK ARIL MENATAP MATAMU SHUFFLE MILIKKU KAU DAN AKU WEKKK WEKKK SUMPAH AKU TAK SUKA TENGOK DIAAAAA. arghhhhhhh geli! entah la, aku pon taktau sebab ape aku tak suke dia. herheherrr. baru aku perasan, kalau dah namanye duduk kt uitm shah alam ni peluang nak jumpe artis sangat la tinggi. ternanti-nanti jugak aku bila ziana zain ngan ramlah ram nak datang sini. heuheuuu

ok bye nak study esok ade test. wish me luck! XOXO

No comments: