Thursday, July 22, 2010

yayyyyy.. saya update belug akhirnya!

haloo lo lolooo!!! ape khabar wahai avid reader serta silent reader ku sekalian?? oinkk3 boleh kata lama gak la aku tak merapu dekat belug setoken berlobang nih. mesti ade yang rindu dekat i kannn?? *pengsan*


well well well.. sepanjang tak berbelug nih, banyak betol benda yang jadik kat dalam hidup aku. i got loads to tell but i'm just toooo lazy to write all of it. muehehehee :P seriyes banyak sangat benda yang kelakar jadik and semua nye memang best kalau di-belug-kan. 


by the wayyyyyy, aku sekarang ade kat rumah!! mid-sem break katenye.. cuti 9 hari wehhh.  sekarang dah tinggal 3 hari je aku nak gedik-gedik kat rumah. lepas tu kena balek yu.ai.ti.em di hatikuewwww ittewww. menyampah i. hehh


cuti-cuti ni aku tak buat pape pon. goyang2 kaki dan perut saje di rumah plus kerja sume takyah buat sebab adek2 aku jadik hamba abdi. lalalaaa.. ekceli aku ade je esaimen yang nak disiapkan. bukan sikit ye kawan2, BANYAK habaq hang. tapi biase lah aku kan procrastinator yang berjaya. ihikhikhik. buat last minute aje lah jawab nye. cuma aku sempat stadi sikit je pasal MTC016 dgn CSC134 sebab balek ni ade exam yang menggemparkan serta menakutkan. =.=


dan kepada sesiapa yang tak tawu... SAYA SECARA RASMINYA TELAH MENJADI SEORANG MANUSIA YANG BERUSIA 18 TAHUN!! i'm a young adult now! yay yay yayyyy. dah boleh beli rokok kat kedai dah, dah boleh tengok cerita seram dan ganas tanpa pengawasan ibu bapa dah dan juga dah boleh tinguk tiub merah sekarang ni. eh eh ehhhhh.


jangan tanya hadiah ape aku dapat sempena birthday, sebab tak dapat pape pon. sobs33 :'( . takde buat yenna yenni party pon uollsss.. huhuu. takde kek 18 tingkat, takde topeng rama2 dekat mata, takde belon belong gantung kat dinding, takde jamuan makan bihun goreng ataupun kfc, takde takde dan takde. aku makan nasik lauk kari ikan je masa birthday hari tu. hekhekhek. lantaklaaah aku bukan budak darjah 5 nak buat party bagai. lalala


ok malas nak tulis dah. bye! :D

1 comment:

amirah said...

i likeee ur style...hek2..
muda belia lagi...enjoyyy jumm