Saturday, March 20, 2010

pengumuman! pengumuman!


kelik jika anda rabun dan tak nampak

yayyy yayyyy aku dah join group we love kak senduk. ehh ehh yang ni pon kau nak kecoh ke macam budak-budak tadika dapat eskrem orang belanja laa -___-. dushhh3 suke ati aku ar.

i loike kak senduk veryyy much. beliau sangat best dan sepoting (aku x reti eja) gila gila ahh. sehari tak baca blog dia tak sah. walaupun dia tak slalu hapdet sebab busy jual racun anai-anai, aku tetap nak bukak gak blog bliau nih. hihihii

tiap kali aku baca blog dia mesti aku pitam teros sebab kelakar tak hengatt. sapa yg baca gerenti gelak goleng2 sebab entri dia memang boleh buat orang ketawa sampai usus terbeli-belit. (eh usus mmg bukan berbelit2 ke??)

kepada sesape yg tak kenal lagi kak senduk, baca lah BLOG BELIAU. memang meriah uolls.. dan korang jangan lah pandai2 nak judge kak senduk ni, mentang-mentang lah dia wanita bersosej aka pondan tapi beliau sangat luhur budi pekertinya. ehh terpuji lebih lebih pulak.


kami lah peminat fanatik kak senduk


KAK SENDUK THE BEST. HUAHAHAA..




2 comments:

Alynn Notnot said...

oh oh, nak try baca lah :D

halimah said...

wahhh
tenkiyu. tenkiyu
gila suke k. senduk!